Drivkraften att skapa affärsnytta skapade ”green day”

Tänk om jag hade kunnat gå en ”refresh” – för att fräscha upp det jag lärt mig på utbildningen jag gått!

Sagt och gjort! Bara för den som redan har deltagit i greytogreen™ finns det möjlighet att göra just det. 1-2 gånger/år ordnar SteP Education en ”green day” för dem som redan investerat tid och pengar i att delta i 2-dagars utbildningen greytogreen™ . Allt för att öka affärsnyttan för företaget.

Att INTE skapa affärsnytta av sin investering i utbildning - är dyrt på riktigt!!(pengarna flyger iväg)
Att INTE skapa affärsnytta av sin investering i utbildning – är dyrt på riktigt!!(pengarna flyger iväg) Bild Supertuffe

Prislappen är endast 100 spänn – som går till välgörande ändamål. Både jag och kunden är ju måna om att investeringen ska skapa affärsnytta! Dessutom får jag några idéer tillbaka från deltagarna kring hur de använt greytogreenmetodiken i sina företag!

Temavalen brukar variera: Träffen den 14 november, är en klassisk refresh, som passar extra bra för den, som gått för lite längre sedan. Tidigare teman har varit:

  • Att leda med hjärna och hjärta vad innebär det för mig?
  • ”greytogreen™ at work” Hur kan vi använda metodiken på bästa sätt?
  • Vi testar och twistar nya case!
  • greytogreen™ för dig som säljare
  • greytogreen™ för dig som ledare – Hur kan jag använda modellen i MIN tur

För egen del kom repetitionen helt rätt i tiden – känner mig lite grönare igen. Robert Heier, deltagare 2013.

Jag vill anmäla mig!

Det gör du här – via kontaktformuläret i blogginlägget på www.greytogreen.se

greytogreen awareness RGB